Anda Ada Pertanyaan? Klik Sini
msen
Soalan LazimSoalan Lazim
Hubungi KamiHubungi Kami
maklumbalas3Aduan& Maklumbalas
petalaman3Peta Laman

Piagam Bahagian Pentadbiran

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PENTADBIRAN  DAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA MAJLIS DAERAH TUMPAT

  • Memproses permohonan cuti rehat kakitangan tetap/kontrak/sambilan dalam tempoh 2 hari dari tarikh permohonan.
  • Memenuhi permohonan barangan alat tulis yang lengkap daripada bahagian-bahagian dalam tempoh 2 hari waktu bekerja.
  • Menyediakan jemputan untuk mesyuarat-mesyuarat majlis dalam tempoh 7 hari sebelum tarikh mesyuarat.
  • Menyegerakan jawapan kepada surat menyurat berkaitan pentadbiran majlis dalam tempoh 3 hari.
  • Setiap aduan akan diselesaikan dalam tempoh 1 hingga 21 hari bekerja (bagi aduan yang tidak melibatkan peruntukkan kewangan)
  • Dengan sistem komunikasi yang canggih para pelanggan mendapat perkhidmatan yang terbaik. Panggilan pelanggan dengan serta merta akan dijawab dengan tiga deringan sahaja.
  • Semua lantikan ke jawatan akan dibuat sebulan selepas pengiklanan jawatan kosong.
  • Bagi memastikan Sewaan Dewan, Padang dan Peralatan diuruskan dengan baik, para pelanggan dikehendaki:-
    • Mengisi borang permohonan dengan betul dan jelas
    • Menjelaskan bayaran dengan serta merta
    • Nyatakan masalah yang anda hadapi (jika ada)

HUBUNGI KAMI

Majlis Daerah Tumpat
Jalan Tanjung Kuala,
16200 Tumpat,
Kelantan Darul Naim
T (+609) 725 2224
F (+609) 725 6919
Web: https://mdtumpat.kelantan.gov.my/
Email: mdtumpat (at) kelantan.gov.my

QR BARCODE

Image

Kaunter Pelawat

Today41
Yesterday42
This week83
This month777
Total48413

2024-05-28

Site Last Modified

  • Tarikh Kemaskini : Tuesday 28 May 2024, 11:11:59.
© Copyright 2022 Majlis Daerah Tumpat. All Rights Reserved.

Kompaun Yang Dikeluarkan Oleh Semua Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) Negeri Kelantan

SEO - Laman Web Rasmi MDT

KELGOV PPST