Maklumbalas Pelanggan Mengenai Perkhidmatan Majlis Daerah Tumpat
KEPADA PELANGGAN YANG DIHARGAI,
SUKACITA DIMAKLUMKAN MDT DI DALAM PELAKSANAAN SISITEM PENGURUSAN AMALAN NILAI (SPAN 2.0) PERKHIDMATAN AWAM BAGI PENGAUDITAN NILAI TAHUN 2021. DI ANTARA SALAH SATU KRITERIA PENGAUDITAN ADALAH DENGAN MENDAPATKAN MAKLUM BALAS PELANGGAN MENGENAI PERKHIDMATAN MDT. ADALAH DIPOHON TUAN/PUAN UNTUK MEMBERIKAN MAKLUM BALAS DENGAN MENGIMBAS KOD QR YANG DISERTAKAN ATAU MENEKAN PAUTAN YANG DIBERIKAN BERSAMA.
KERJASAMA TUAN/PUAN ADALAH AMAT DIHARGAI DAN DIUCAPAN RIBUAN
TERIMA KASIH. https://insan.jpa.gov.my/survey/agency/2473f024-ece7-4fb6-bde5-cffd282f41ed